Przyczepy – JOSKIN

TRANS-EXTrans-EX

  • Wywrotki rolnicze z jedną osią;
  • Skrzynie do różnorodnego zastosowania;
  • Ładowność między 3 i 9 ton;
  • Przyczepa Trans-EX składa się z burtowej skrzyni umieszczonej na ramie z jednoosiowym układem jezdnym (przyczepa ciągnięta);
  •  Przyczepy Trans-EX są montowane z dyszlem stałym, oprócz modelu 7-tonowego, którego dyszel jest montowany z zawieszeniem poprzecznym o resorach parabolicznych. Jego ugięcie (do 30 mm) zapewnia duży komfort jazdy;JOSKIN TRANS-EX
  • Nisko położony środek ciężkości sprawia, że przyczepa Trans-EX jest stabilna w każdym terenie.

DELTA-CAP

  • Wywrotka z jedną lub dwiema osiami do różnorodnego użytku;
  • Ładowność od 7 do 14 ton’;
  • Burtowa skrzynia umieszczona na ramie połączonej z wózkiem JOSKIN Roll-Over;
  • Dyszel jest zamontowany z zawieszeniem poprzecznym z resorami parabolicznymi. Jego JOSKIN DELTA CAPugięcie (do 30 mm) zapewnia komfort jazdy;

 

TETRA-CAP

  • Wywrotka rolnicza do różnorodnego użytku z wywrotem trójstronnym;
  • Ładowność od 6 do 14 ton;
  • Obniżona rama to niżej położony środek ciężkości i łatwy załadunek. Jej niewielka szerokość umożliwia montaż szerokich kół, co daje maksymalną stabilność;JOSKIN TETRA-CAP
  • Przednia oś skrętna nadaje podwoziu dużą zwrotność. Zamontowane na osi resory paraboliczne pełnią rolę zawieszenia.

TETRA-SPACE

Tetra SPACE

 

  • Wywrotka rolnicza do różnorodnego użytku z wywrotem trójstronnym;
  • Układ jezdny składa się z jednej osi przedniej i dwóch osi stałych z tyłu;
  • Ładowność 18 ton;
  • Wysokość 1200 mm i 1400 mm;
  • Przednia oś skrętna nadaje podwoziu dużą zwrotność. Zamontowane na osi resory paraboliczne pełnią rolę zawieszenia;
  • Obniżona rama to niżej położony środek ciężkości i łatwyJOSKIN TETRA-SPACE załadunek. Jej niewielka szerokość umożliwia montaż szerokich kół, co daje maksymalną stabilność.

TRANS-CAPTrans CAP

  • Wywrotki rolnicze z jedną lub dwiema osiami;
  • Stożkowa skrzynia skorupowa;
  • Ładowność między 10 m³ i 33 m³;
  • Wykonana ze stali o wysokim limicie plastyczności (podłoga i boki ze stali HLE 420 4 mm) i odpowiednio wyprofilowana skrzynia wymaga mniej wzmocnień bocznych i ma mniejszy ciężar własny;JOSKIN TRANS-CAP
  • Trans-CAP jest standardowo wyposażona w cztery wzierniki z pleksiglasu;
  • Konstrukcja wózka Roll-Over zapewnia lepszą amortyzację kół i lepszy kontakt z podłożem.

TRANS-SPACE

  • Wywrotki rolnicze z dwiema lub trzema osiami;
  • Ładowność między 18 m³ i 46 m³;
  • Zbudowana ze stali o wysokim limicie plastyczności (podłoga: DOMEX WEAR 400 4 mm; boki: HLE 550 4 mm) i odpowiednio wyprofilowana skrzynia wymaga mniej wzmocnień bocznych i ma mniejszy ciężar własny;
  • Trans-SPACE jest standardowo wyposażona w cztery wzierniki z pleksiglasu;
  • Dla modelu 7500 : Hydro-Tandem i oś skrętna wymuszającaJOSKIN TRANS-SPACE
    Dla TRC : Hydro – Tridem, podwójna oś skrętna wymuszająca i podnośnik osi przedniej.

TRANS-KPT 9/11/15

Trans KTP 9,11,15

  • Wywrotki do robót budowlanych z jedną lub dwiema osiami;
  • Stożkowa skrzynia o scalonych burtach całkowicie ze stali HARDOX;
  • Ładowność od 9 do 15 ton;
  • Przyczepa Trans-KTP 9 t jest wyposażona w oś pojedynczą, a modele 11 t i 15 t w wózek JOSKIN Roll-Over (z resorami parabolicznymi);
  • Zbudowana ze stali o wysokim limicie plastyczności (burty i podłoga 4 mm ze stali HARDOX 450 oprócz 15/45 5 mm) i odpowiednio wyprofilowana skrzynia wymaga mniej wzmocnieńJOSKIN TRANS-KPT 9-11-15 bocznych i ma mniejszy ciężar własny;
  • W modelach 9 t, 11 t i 15 t tylna klapa hydrauliczna jest w standardzie dwuczęściowa.

TRANS-KPT  17/22/27

  • Wywrotki do robót budowlanych z dwiema lub trzema osiami;
  • Stożkowa skrzynia o scalonych burtach całkowicie ze stali HARDOX;
  • Ładowność od 17 do 27 ton;
  • Przyczepy Trans-KTP 17/22/27 mogą być wyposażone w system wózka Cross-Over, Hydro-Pendul i Hydro-Tridem;
  • Zbudowana ze stali o wysokim limicie plastyczności (burty i podłogaJOSKIN TRANS-KPT 17-22-27 6 mm ze stali HARDOX 450 oprócz 17/50 – 5 mm) i odpowiednio wyprofilowana skrzynia wymaga mniej wzmocnień bocznych i ma mniejszy ciężar własny.

SILO-SPACE

  • Przyczepa z dwiema lub trzema osiami;
  • Skrzynia o dużej pojemności;
  • Ładowność między 40 m³ i 50 m³;
  • Stożkowe nadwozie (2,35 m przy dyszlu i 2,40 m przy klapie) ułatwia wyładunek i zapobiega blokowaniu się przewożonego materiału. Zarówno z dwubiegowym napędem hydraulicznym, czy z mechanicznym napędem z WOM-u, wyładunek jest szybki;
  • Poprzeczne zawieszenie dyszla z resorami parabolicznymi zapewnia wysoki komfort jazdy;
  • Zarówno w przypadku wózka Roll-Over, podwozia Hydro-Tandem, czy Tridem, nie jest wymagana duża siła pociągowa;
  • Standardowe wyposażenie : wywrot hydrauliczny, panel kontrolny, oraz opcje, takie jakJOSKIN SILO-SPACE plandeka i chowany zderzak, czynią codzienna pracę łatwiejszą;
  • Dzięki przedniej ściance z pleksiglasem, użytkownik ma dobry widok na ładunek;

DRAKKAR

Drakkar

 

DRAKKAR JOSKIN jest uniwersalną przyczepą, którą można przewozić różne ładunki (zielonkę, zboże, wytłoki, buraki, ziemniaki, itp.). Dzięki burtom i klapie tylnej z poliestru / poliuretanu, zabezpieczonego przeciwko promieniom UV, maszyna ma mniejszy ciężar własny. Możliwe jest więc przewożenie większych ładunków.

  • Przyczepa z dwiema lub trzema osiami;
  • Skrzynia o dużej pojemności;
  • Ładowność między 23 m³ i 41 m³;
  • Zawieszenie dyszla z resorami parabolicznymi i oleopneumatyczne w Tridemie;
  • Zarówno w przypadku wózka Roll-Over, podwozia Hydro-Tandem, czy Tridem, nie jest wymagana duża siła pociągowa;
  • Rozładunek za pomocą przenośnika taśmowego z ruchomą ścianą przednią – ładunek nie jest ugniatany;
  • Burty i klapa tylna z poliestru zmniejszają ciężar własny maszyny umożliwiając przewożenie większych ładunków;