TRANS-EX
- Wywrotki rolnicze z jedną osią;
- Skrzynie do różnorodnego zastosowania;
- Ładowność między 3 i 9 ton;
- Przyczepa Trans-EX składa się z burtowej skrzyni umieszczonej na ramie z jednoosiowym układem jezdnym (przyczepa ciągnięta);
- Nisko położony środek ciężkości sprawia, że przyczepa Trans-EX jest stabilna w każdym terenie.
DELTA-CAP
- Wywrotka z jedną lub dwiema osiami do różnorodnego użytku;
- Ładowność od 7 do 14 ton’;
- Burtowa skrzynia umieszczona na ramie połączonej z wózkiem JOSKIN Roll-Over;
- Dyszel jest zamontowany z zawieszeniem poprzecznym z resorami parabolicznymi. Jego
ugięcie (do 30 mm) zapewnia komfort jazdy;
TETRA-CAP
- Wywrotka rolnicza do różnorodnego użytku z wywrotem trójstronnym;
- Ładowność od 6 do 14 ton;
- Obniżona rama to niżej położony środek ciężkości i łatwy załadunek. Jej niewielka szerokość umożliwia montaż szerokich kół, co daje maksymalną stabilność;
- Przednia oś skrętna nadaje podwoziu dużą zwrotność. Zamontowane na osi resory paraboliczne pełnią rolę zawieszenia.
TETRA-SPACE
- Wywrotka rolnicza do różnorodnego użytku z wywrotem trójstronnym;
- Układ jezdny składa się z jednej osi przedniej i dwóch osi stałych z tyłu;
- Ładowność 18 ton;
- Wysokość 1200 mm i 1400 mm;
- Przednia oś skrętna nadaje podwoziu dużą zwrotność. Zamontowane na osi resory paraboliczne pełnią rolę zawieszenia;
- Obniżona rama to niżej położony środek ciężkości i łatwy
załadunek. Jej niewielka szerokość umożliwia montaż szerokich kół, co daje maksymalną stabilność.
TRANS-CAP
- Wywrotki rolnicze z jedną lub dwiema osiami;
- Stożkowa skrzynia skorupowa;
- Ładowność między 10 m³ i 33 m³;
- Wykonana ze stali o wysokim limicie plastyczności (podłoga i boki ze stali HLE 420 4 mm) i odpowiednio wyprofilowana skrzynia wymaga mniej wzmocnień bocznych i ma mniejszy ciężar własny;
- Trans-CAP jest standardowo wyposażona w cztery wzierniki z pleksiglasu;
- Konstrukcja wózka Roll-Over zapewnia lepszą amortyzację kół i lepszy kontakt z podłożem.
TRANS-SPACE
- Wywrotki rolnicze z dwiema lub trzema osiami;
- Ładowność między 18 m³ i 46 m³;
- Zbudowana ze stali o wysokim limicie plastyczności (podłoga: DOMEX WEAR 400 4 mm; boki: HLE 550 4 mm) i odpowiednio wyprofilowana skrzynia wymaga mniej wzmocnień bocznych i ma mniejszy ciężar własny;
- Trans-SPACE jest standardowo wyposażona w cztery wzierniki z pleksiglasu;
- Dla modelu 7500 : Hydro-Tandem i oś skrętna wymuszająca
Dla TRC : Hydro – Tridem, podwójna oś skrętna wymuszająca i podnośnik osi przedniej.
TRANS-KPT 9/11/15
- Wywrotki do robót budowlanych z jedną lub dwiema osiami;
- Stożkowa skrzynia o scalonych burtach całkowicie ze stali HARDOX;
- Ładowność od 9 do 15 ton;
- Przyczepa Trans-KTP 9 t jest wyposażona w oś pojedynczą, a modele 11 t i 15 t w wózek JOSKIN Roll-Over (z resorami parabolicznymi);
- Zbudowana ze stali o wysokim limicie plastyczności (burty i podłoga 4 mm ze stali HARDOX 450 oprócz 15/45 5 mm) i odpowiednio wyprofilowana skrzynia wymaga mniej wzmocnień
bocznych i ma mniejszy ciężar własny;
- W modelach 9 t, 11 t i 15 t tylna klapa hydrauliczna jest w standardzie dwuczęściowa.
TRANS-KPT 17/22/27
- Wywrotki do robót budowlanych z dwiema lub trzema osiami;
- Stożkowa skrzynia o scalonych burtach całkowicie ze stali HARDOX;
- Ładowność od 17 do 27 ton;
- Przyczepy Trans-KTP 17/22/27 mogą być wyposażone w system wózka Cross-Over, Hydro-Pendul i Hydro-Tridem;
- Zbudowana ze stali o wysokim limicie plastyczności (burty i podłoga
6 mm ze stali HARDOX 450 oprócz 17/50 – 5 mm) i odpowiednio wyprofilowana skrzynia wymaga mniej wzmocnień bocznych i ma mniejszy ciężar własny.
SILO-SPACE
- Przyczepa z dwiema lub trzema osiami;
- Skrzynia o dużej pojemności;
- Ładowność między 40 m³ i 50 m³;
- Stożkowe nadwozie (2,35 m przy dyszlu i 2,40 m przy klapie) ułatwia wyładunek i zapobiega blokowaniu się przewożonego materiału. Zarówno z dwubiegowym napędem hydraulicznym, czy z mechanicznym napędem z WOM-u, wyładunek jest szybki;
- Poprzeczne zawieszenie dyszla z resorami parabolicznymi zapewnia wysoki komfort jazdy;
- Zarówno w przypadku wózka Roll-Over, podwozia Hydro-Tandem, czy Tridem, nie jest wymagana duża siła pociągowa;
- Standardowe wyposażenie : wywrot hydrauliczny, panel kontrolny, oraz opcje, takie jak
plandeka i chowany zderzak, czynią codzienna pracę łatwiejszą;
- Dzięki przedniej ściance z pleksiglasem, użytkownik ma dobry widok na ładunek;
DRAKKAR
DRAKKAR JOSKIN jest uniwersalną przyczepą, którą można przewozić różne ładunki (zielonkę, zboże, wytłoki, buraki, ziemniaki, itp.). Dzięki burtom i klapie tylnej z poliestru / poliuretanu, zabezpieczonego przeciwko promieniom UV, maszyna ma mniejszy ciężar własny. Możliwe jest więc przewożenie większych ładunków.
- Przyczepa z dwiema lub trzema osiami;
- Skrzynia o dużej pojemności;
- Ładowność między 23 m³ i 41 m³;
- Zawieszenie dyszla z resorami parabolicznymi i oleopneumatyczne w Tridemie;
- Zarówno w przypadku wózka Roll-Over, podwozia Hydro-Tandem, czy Tridem, nie jest wymagana duża siła pociągowa;
- Rozładunek za pomocą przenośnika taśmowego z ruchomą ścianą przednią – ładunek nie jest ugniatany;
- Burty i klapa tylna z poliestru zmniejszają ciężar własny maszyny umożliwiając przewożenie większych ładunków;