ALPINA 2
- Wóz asenizacyjny z osią pojedynczą (6000 l – 8300 l)
- Nisko położony środek ciężkości i niewielka waga beczki zapewniają pojazdowi stabilność i łatwość jazdy, idealnie sprawdzające się w terenie o dużym nachyleniu
- Modele 7100 S i 8300 S są wyposażone w standardzie w głęboko osadzone koła (w innych
modelach w opcji). Jest więc możliwe założenie opon o szerokości 800 mm i średnicy 30.5 cala, a szerokość całkowita pojazdu nie przekroczy 2.55 m.
MODULO 2
- Wóz asenizacyjny dostępny z osią pojedynczą (2500 – 11000 l) i podwójną (8400 – 18000 l);
- Zbiornik spoczywa na kołysce, do której jest przyspawany (na długości i na szerokości) i na której ogniskują się naprężenia napędu;
- Dyszel w kształcie litery V jest odwracalny, co umożliwia sprzęg niski i wysoki. Jego budowa pozwala na zastosowanie pomp różnego typu (próżniowej, przepływowej, itd.) i na dopasowanie różnych akcesoriów zawieszenia (resor poprzeczny, oleopneumatyczny, itp.);
- Wszystkie te zalety, połączone z bardzo nisko położonym środkiem ciężkości, gwarantują łatwość jazdy i doskonałą stabilność.
COBRA
- COBRA jest jednoosiowym kompaktowym wozem asenizacyjnym dostosowanym do montowania dużych opon niskociśnieniowych z głębokim osadzeniem kół. O pojemności od 9000 do 20500 l;
- Struktura nośna, niezależna, składa się z wąskiej uniwersalnej ramy przymocowanej do zbiornika. Rama jest tym solidniejsza, im dalej od punktów oparcia, jakie stanowi oś i oczko pociągowe. Zbiornik, wzmocniony na całej długości przez przyspawane kątowniki, spoczywa na ramie. W ten sposób podlega o wiele mniejszym naprężeniom;
- Dzięki krótkiemu zbiornikowi o dużej średnicy pojazd jest bardzo zwrotny.
TETRAX 2
- Wóz asenizacyjny o zwartej budowie z osią pojedynczą;
- Wyposażony w cztery koła na jednej osi;
- Pojemność od 10.700 do 16.000 l;
- Dostosowany do montażu dużych kół niskociśnieniowych, model Tetrax2 ma minimalne wymiary i szerokość pozwalającą na jazdę po drodze;
- Obydwa zewnętrzne koła wykonują poziomy ruch wahadłowy zapewniający bezpieczeństwo i stabilność na zakrętach;
VOLUMETRA
- Wóz asenizacyjny z podwójną lub potrójną osią ze strukturą samonośną dostosowaną do pompy przepływowej;
- O pojemności wynoszącej 10000 – 22500 l;
- Volumetra jest pojazdem o zwartej budowie ze strukturą samonośną, tak zaprojektowanym, aby jego ciężar całkowity był jak najmniejszy oraz dostosowanym do każdej techniki rozlewania (np. do szerokiej rampy, zasysania z głębokich zbiorników). System pompowania jest zintegrowany z pojazdem, minimalnie wpływając na jego wymiary.
- Gama Volumetra została opracowana specjalnie do pomp przepływowych (pompy niepróżniowe), w celu uzyskania optymalnych efektów pompowania. Pojazdy Volumetra mogą być więc wyposażone nie tylko w pompy ślimakowe, ale również w krzywkowe i odśrodkowe zgodnie z najnowszą technologią i w sposób nie zwiększający rozmiarów maszyny.
- Ten wóz asenizacyjny jest standardowo wyposażony w ramę hydrauliczną (Hydro-Tandem
/ Hydro-Tridem), która jest bardzo stabilna na pochyłości i wyjątkowo dobrze trzyma się drogi. Ponadto doskonale trzyma się podłoża także na nierównym terenie.
QUADRA
- Pojazd dwuosiowy przeznaczonym do intensywnych prac przewozowych i rozlewania gnojowicy;
- O pojemności od 14000 do 20500 l;
- Mimo, że zbiornik modelu QUADRA ma dużą pojemność, to długość całkowita pojazdu tego typu jest dość ograniczona. Nawet z osprzętem tylnym, maszyna jest łatwa do manewrowania.;
- Komfort jazdy jest zapewniony dzięki dużej ramie i dyszlowi z resorami poprzecznymi (w
standardzie). Uniwersalna rama połączona i przygotowana do montażu podnośnika 4-punktowego umożliwia mocowanie wszelkiego typu oprzyrządowania do rozlewania.
X-TREM
- Wóz asenizacyjny dwuosiowy;
- Zbiornik z głębokim osadzeniem kół i wąską ramą;
- O pojemności od 12500 do 20500 l;
- X-Trem jest maszyną dla usługodawców, dostosowaną do dużych, głęboko osadzonych, szerokich kół (>850 mm), dzięki wąskiej ramie;
- Rama zyskuje na hydraulicznym zawieszeniu osi i dyszla, które przyczynia się do zwiększenia komfortu i bezpieczeństwa podczas jazdy po drodze i po polu;
EUROLINER
- Wóz asenizacyjny z trzema osiami i zawieszeniem hydraulicznym;
- Wydajność od 16000 l do 28000 l;
- EUROLINER jest pojazdem, który równie sprawnie porusza się po drodze i po użytkach rolnych. W związku z tym pojazdy te mają bogate wyposażenie standardowe, zapewniające wysoki poziom bezpieczeństwa i komfort jazdy;
- Koncepcja trzyosiowego wozu ‘‘Hydro-Tridem’’, łączy zalety tridemu z resorami (osie ciągnięte nad przeszkodami) i zawieszenia hydraulicznego (duża zdolność reagowania
i spore ugięcie: 240 mm). Zawieszenie to ma bardzo dużą zdolność reagowania; składa się z dwóch niezależnych układów i gwarantuje wyjątkową stabilność boczną pojazdu.
TETRALINER
- Tetraliner jest oferowany w pojemnościach 18.000, 21,000, 23,500 oraz 26.000 litrów;
- Zbiornik i podwozie są ocynkowane i wyprodukowane ze stali specjalnej (55 kg). Zbiornik o dużej średnicy jest krótki, dzięki czemu możliwe jest przewożenie dużego ładunku przy zachowaniu stabilności na drodze;
- Podwozie pojazdu składa się z przedniej osi umieszczonej na obrotnicy, oraz dwóch stałych
osi tylnych, osadzonych na resorach piórowych. Zaprojekowany do pokonywania dużych odległości, układ tego typu zapewnia optymalny komfort jazdy i jest zainspirowany długodystansowym transportem drogowym.
Q-BIGLINER
- Trzyosiowy wóz asenizacyjny z zawieszeniem Hydro-Tridem;
- Pojemność wynosi 28.500 – 31.500 litrów;
- Q-Bigliner składa się ze zbiornika o średnicy 2.300 mm przykręconego do ramy typu Euroliner. Dzięki temu, mimo dużej pojemności, maszyna ma zwartą budowę i jest bardzo zwrotna. Jest ona wyposażona w zawieszenie Hydro-Tridem i dyszel z zawieszeniem oleopneumatycznym, co daje duży komfort jazdy;
- Wóz asenizacyjny Q-Bigliner jest przeznaczony do intensywnego
transportu na drodze i na polu, nie przewiduje się zatem użytkowania go z aplikatorem lub rampą rozlewającą.