Wysięgnik wielofunkcyjny WWT-600
Głównym przeznaczeniem wysięgnika WWT600 jest pielęgnacja poboczy przy drogach (w szczególności do pielęgnacji traw i żywopłotów), przycinania gałęzi i konarów, czyszczenia rowów melioracyjnych. Z racji dużego zasięgu możliwe będzie koszenie poboczy nawet za przydrożnym rowem czy na wysokich skarpach. Lekka konstrukcja, kompaktowa budowa oraz możliwość agregacji z praktycznie każdym ciągnikiem bez konieczności stosowania skomplikowanych systemów przyłączeniowych, sprawiają, że sprawdzi się znakomicie w firmach świadczących usługi związane z utrzymaniem dróg.
Wysięgnik przeznaczony jest do ciągników o mocy powyżej 80 KM i masie własnej nie mniejszej niż 4000 kg. Ciągnik powinien być wyposażony w TUZ kat. II i WOM o 540 obr./min.
Wysięgnik wielofunkcyjny WWT-420 i WWT-480
Wysięgnik wielofunkcyjny Pronar WWT-420 i WWT-480 są urządzeniami agregowanymi na na tylny TUZ ciągnika. Posiadają niezależny układ hydrauliczny napędzany z tylnego WOM. W zależności od tego z jakim narzędziem roboczym zostaną zagregowane, mogą zostać wykorzystane do pielęgnacji poboczy dróg, rowów melioracyjnych, żywopłotów lub przycinania gałęzi drzew oraz krzewów. Bezpiecznik mechaniczny chroni maszynę przed uszkodzeniem w wypadku zaczepienia o przeszkodę w trakcie pracy. Sterowanie odbywa się za pomocą dźwigni umieszczonych w kabinie operatora. Dzięki zastosowaniu wysokowytrzymałych stali konstrukcyjnych wysięgniki cechuje duża sztywność oraz niewielka masa.
Wysięgniki wielofunkcyjne WWP600, WWP500, WWP500U
Wysięgniki wielofunkcyjne WWP600, WWP500, WWP500U Pronar montowane z przodu ciągnika, Unimoga, ciężarówki lub innych pojazdów komunalnych mogą być napędzane z hydrauliki własnej pojazdu lub przedniego WOM.
Doskonale sprawdzają się przy wykaszaniu lub udrażnianiu rowów przydrożnych oraz przycinaniu gałęzi
wszędzie tam, gdzie dostęp innego sprzętu jest utrudniony ze względu na barierki ochronne czy trudny teren. Wysięgniki są chronione przez liczne systemy zabezpieczające i optymalizujące pracę, takie jak wzmocniona konstrukcja ramienia, odchylenie hydrauliczne po napotkaniu przeszkody, pozycja pływająca głowicy oraz hydrauliczna blokada osi nośnika, chroniąca przed nadmiernym przechyłem pojazdu.