Przyczepy skorupowe

Przyczepa PRONAR T669PRONAR - T669

Przyczepa PRONAR T669 skorupowa jest przeznaczona do pracy w ciężkich warunkach. Jednolita, szczelna i solidna konstrukcja skrzyni ładunkowej pozwoli na transport nawet drobnego ziarna bez konieczności stosowania dodatkowych uszczelnień. Okno zsypowe w ścianie tylnej ułatwia rozładunek materiałów sypkich oraz daje możliwość zagregowania przyczepy z różnego rodzaju podajnikami i przenośnikami usprawniającymi jej precyzyjny rozładunek. Dodatkowe nadstawy zwiększają objętość ładunkową, która jest szczególnie ważna przy transporcie materiałów o małej gęstości. Układ jezdny Tandem dzięki dodatkowemu obciążeniu tylnej osi ciągnika, powoduje zwiększenie siły uciągowej w trudnych warunkach terenowych. Duża ładowność i jakość to cechy które doceni każdy nabywca.

Przyczepa PRONAR T679PRONAR - T679

Przyczepa skorupowa T679 ma niezwykle szerokie zastosowanie. Może być  wykorzystywana do transportu materiałów sypkich, zbóż, kukurydzy, zielonej masy silosowej, ale także roślin okopowych. Gładkie wykończenie wnętrza gwarantuje, że przewożone w niej płody rolne nie zostaną uszkodzone. Ponadto takie elementy wyposażenia przyczepy jak nadstawy, hydraulicznie unoszona tylna klapa czy okno zsypowe do ziarna powodują, że praca z nią jest efektywna i wydajna. Model T679 bez wątpienia możemy zaliczyć do konstrukcji trwałych, dzięki czemu nie przysparzając żadnych problemów nawet w trudnych warunkach służyć będzie przez długie lata.

Przyczepa PRONAR T679MPRONAR - T679M

PRONAR T679M to nowość w ofercie przyczep skorupowych Pronar. Przyczepa skorupowa PRONAR T679M to uniwersalny produkt, który powstał w wyniku modernizacji przyczepy PRONAR T679. Zmieniona skrzynia ładunkowa, w której ściana boczna została wykonana z jednego arkusza blachy (brak środkowego żebra), sprawia, że przyczepa ma nowoczesny wygląd i zachowuje wysokie parametry wytrzymałościowe. W standardzie przyczepa wyposażona jest w osłony, które zabezpieczają skrzynię przed zabrudzeniem podczas jazdy, natomiast podczas załadunku czy rozładunku chronią ramę dolną przyczepy. W klapie tylnej T679M zastosowano sprawdzony system zamków zabezpieczających na siłownikach hydraulicznych, który uniemożliwia nieoczekiwane otwarcie klapy oraz zapewnia jej prawidłowy docisk. Dodatkowo montowana w standardzie gumowa uszczelka zapewnia 100% szczelność przyczepy, każdego rodzaju ładunku. Dzięki temu przyczepa PRONAR T679M znajduje szerokie zastosowanie w rolnictwie (zarówno do transportu zboża, kukurydzy, rzepaku, masy zielonej czy roślin okopowych), ale również w budownictwie (transport żwiru czy piachu) i innych sektorach gospodarki. Przyczepa T679M ma bogate wyposażenie standardowe, min. błotniki kół przednich i tylnych, dwuprzewodową pneumatyczną instalację hamulcową, drabinki i stopnie burtowe, duże okno w ścianie przedniej, oświetlenie boczne oraz nożycową podporę dyszla. W Przyczepie T679M zastosowano instalację oświetleniową z lampami LED o dużej żywotności oraz odporności na wilgoć i zanieczyszczenia. Dodatkowo na lampach tylnych standardowo montowane są metalowe kratki zabezpieczające je przed uszkodzeniem.

Przyczepa PRONAR T700PRONAR - Przyczepa T700

Przyczepa PRONAR T700 to doskonała przyczepa skorupowa typu tandem. Z racji dużej ładowności jest ona  przeznaczona do pracy w ciężkich warunkach. Cechą wyróżniającą tą przyczepę jest oś skrętna, która znacznie ułatwia manewrowanie. Dla użytkowników istotne jest na pewno wyposażenie przyczepy w resorowany dyszel który przy dużych obciążeniach podnosi komfort pracy rolnika. Tą samą funkcjonalność można przypisać hydraulicznemu podnoszeniu klapy tylnej i automatycznego jej blokowania podczas zamykania. Duża ilość opcjonalnego wyposażenia powoduje, że Nabywca może w łatwy sposób dostosować produkt do własnych potrzeb.

Przyczepa PRONAR T700MPRONAR - T700M

Przyczepa skorupowa T700M to zmodernizowana wersja największej przyczepy tandem w ofercie Pronaru. W tym wydaniu jej dopuszczalna masa całkowita wzrosła o 2 tony do 23 ton, dzięki zastosowaniu  nowego typu zawieszenia i osi z hamulcami o wysokiej nośności. Nowe konstrukcja ściany bocznej powoduje, że środek ciężkości skrzyni ładunkowej – w porównaniu z poprzednią wersją przyczepy – znajduje się niżej. Fakt ten zwiększa znacznie stabilność przyczepy . W klapie tylnej zastosowano system z zamkami zabezpieczającymi na siłownikach hydraulicznych, który gwarantuje zaryglowanie bez możliwości niespodziewanego otwarcia. Wykorzystano także gumową uszczelkę, zapewniającą odpowiednią szczelność skrzyni podczas transportu różnego rodzaju ładunków. Dzięki wszystkim tym innowacjom  jest to najlepiej wyposażona w standardzie przyczepa w naszej ofercie.