Wozy asenizacyjne – JOSKIN

ALPINA 2

AlpinaNEW

joskin[1]

  • Wóz asenizacyjny z osią pojedynczą (6000 l – 8300 l)
  • Nisko położony środek ciężkości i niewielka waga beczki zapewniają pojazdowi stabilność i łatwość jazdy, idealnie sprawdzające się w terenie o dużym nachyleniu
  • Modele 7100 S i 8300 S są wyposażone w standardzie w głęboko osadzone koła (w innychJOSKIN ALPINA 2 modelach w opcji). Jest więc możliwe założenie opon o szerokości 800 mm i średnicy 30.5 cala, a szerokość całkowita pojazdu nie przekroczy 2.55 m.

 

MODULO 2

  • Wóz asenizacyjny dostępny z osią pojedynczą (2500 – 11000 l) i podwójną (8400 – 18000 l);
  • Zbiornik spoczywa na kołysce, do której jest przyspawany (na długości i na szerokości) i na której ogniskują się naprężenia napędu;
  • Dyszel w kształcie litery V jest odwracalny, co umożliwia sprzęg niski i wysoki. Jego budowa pozwala na zastosowanie pomp różnego typu (próżniowej, przepływowej, itd.) i na dopasowanie różnych akcesoriów zawieszenia (resor poprzeczny, oleopneumatyczny, itp.);JOSKIN MODULO 2
  • Wszystkie te zalety, połączone z bardzo nisko położonym środkiem ciężkości, gwarantują łatwość jazdy i doskonałą stabilność.

 

COBRA

cobra

  • COBRA jest jednoosiowym kompaktowym wozem asenizacyjnym dostosowanym do montowania dużych opon niskociśnieniowych z głębokim osadzeniem kół. O pojemności od 9000 do 20500 l;
  • Struktura nośna, niezależna, składa się z wąskiej uniwersalnej ramy przymocowanej do zbiornika. Rama jest tym solidniejsza, im dalej od punktów oparcia, jakie stanowi oś i oczko pociągowe. Zbiornik, wzmocniony na całej długości przez przyspawane kątowniki, spoczywa na ramie. W ten sposób podlega o wiele mniejszym naprężeniom;JOSKIN COBRA
  • Dzięki krótkiemu zbiornikowi o dużej średnicy pojazd jest bardzo zwrotny.

 

TETRAX 2

tetrax

  • Wóz asenizacyjny o zwartej budowie z osią pojedynczą;
  • Wyposażony w cztery koła na jednej osi;
  • ‎Pojemność od 10.700 do 16.000 l;
  • Dostosowany do montażu dużych kół niskociśnieniowych, model Tetrax2 ma minimalne wymiary i szerokość pozwalającą na jazdę po drodze;JOSKIN TETRAX 2
  • Obydwa zewnętrzne koła wykonują poziomy ruch wahadłowy zapewniający bezpieczeństwo i stabilność na zakrętach;

 

VOLUMETRA

VOLUMETRA

  • Wóz asenizacyjny z podwójną lub potrójną osią ze strukturą samonośną dostosowaną do pompy przepływowej;
  • O pojemności wynoszącej 10000 – 22500 l;
  • Volumetra jest pojazdem o zwartej budowie ze strukturą samonośną, tak zaprojektowanym, aby jego ciężar całkowity był jak najmniejszy oraz dostosowanym do każdej techniki rozlewania (np. do szerokiej rampy, zasysania z głębokich zbiorników). System pompowania jest zintegrowany z pojazdem, minimalnie wpływając na jego wymiary.
  • Gama Volumetra została opracowana specjalnie do pomp przepływowych (pompy niepróżniowe), w celu uzyskania optymalnych efektów pompowania. Pojazdy Volumetra mogą być więc wyposażone nie tylko w pompy ślimakowe, ale również w krzywkowe i odśrodkowe zgodnie z najnowszą technologią i w sposób nie zwiększający rozmiarów maszyny.
  • Ten wóz asenizacyjny jest standardowo wyposażony w ramę hydrauliczną (Hydro-Tandem JOSKIN VOLUMETRA/ Hydro-Tridem), która jest bardzo stabilna na pochyłości i wyjątkowo dobrze trzyma się drogi. Ponadto doskonale trzyma się podłoża także na nierównym terenie.

 

QUADRA

  • Pojazd dwuosiowy przeznaczonym do intensywnych prac przewozowych i rozlewania gnojowicy;
  • O pojemności od 14000 do 20500 l;
  • Mimo, że zbiornik modelu QUADRA ma dużą pojemność, to długość całkowita pojazdu tego typu jest dość ograniczona. Nawet z osprzętem tylnym, maszyna jest łatwa do manewrowania.;
  • Komfort jazdy jest zapewniony dzięki dużej ramie i dyszlowi z resorami poprzecznymi (wJOSKIN QUADRA standardzie). Uniwersalna rama połączona i przygotowana do montażu podnośnika 4-punktowego umożliwia mocowanie wszelkiego typu oprzyrządowania do rozlewania.

 

X-TREM

  • Wóz asenizacyjny dwuosiowy;
  • Zbiornik z głębokim osadzeniem kół i wąską ramą;
  • O pojemności od 12500 do 20500 l;
  • X-Trem jest maszyną dla usługodawców, dostosowaną do dużych, głęboko osadzonych, szerokich kół (>850 mm), dzięki wąskiej ramie;
  • Rama zyskuje na hydraulicznym zawieszeniu osi i dyszla, które przyczynia się do zwiększenia komfortu i bezpieczeństwa podczas jazdy po drodze i po polu;

JOSKIN X-TREM

 

 

EUROLINER

  • Wóz asenizacyjny z trzema osiami i zawieszeniem hydraulicznym;
  • Wydajność od 16000 l do 28000 l;
  • EUROLINER jest pojazdem, który równie sprawnie porusza się po drodze i po użytkach rolnych. W związku z tym pojazdy te mają bogate wyposażenie standardowe, zapewniające wysoki poziom bezpieczeństwa i komfort jazdy;
  • Koncepcja trzyosiowego wozu ‘‘Hydro-Tridem’’, łączy zalety tridemu z resorami (osie ciągnięte nad przeszkodami) i zawieszenia hydraulicznego (duża zdolność reagowania JOSKIN EUROLINERi spore ugięcie: 240 mm). Zawieszenie to ma bardzo dużą zdolność reagowania; składa się z dwóch niezależnych układów i gwarantuje wyjątkową stabilność boczną pojazdu.

TETRALINER

  • Tetraliner jest oferowany w pojemnościach 18.000, 21,000, 23,500 oraz 26.000 litrów;
  • Zbiornik i podwozie są ocynkowane i wyprodukowane ze stali specjalnej (55 kg). Zbiornik o dużej średnicy jest krótki, dzięki czemu możliwe jest przewożenie dużego ładunku przy zachowaniu stabilności na drodze;
  • Podwozie pojazdu składa się z przedniej osi umieszczonej na obrotnicy, oraz dwóch stałych JOSKIN TETRALINERosi tylnych, osadzonych na resorach piórowych. Zaprojekowany do pokonywania dużych odległości, układ tego typu zapewnia optymalny komfort jazdy i jest zainspirowany długodystansowym transportem drogowym. 

Q-BIGLINER

Q-bigLiner

  • Trzyosiowy wóz asenizacyjny z zawieszeniem Hydro-Tridem;
  • Pojemność wynosi 28.500 – 31.500 litrów;
  • Q-Bigliner składa się ze zbiornika o średnicy 2.300 mm przykręconego do ramy typu Euroliner. Dzięki temu, mimo dużej pojemności, maszyna ma zwartą budowę i jest bardzo zwrotna. Jest ona wyposażona w zawieszenie Hydro-Tridem i dyszel z zawieszeniem oleopneumatycznym, co daje duży komfort jazdy;
  • Wóz asenizacyjny Q-Bigliner jest przeznaczony do intensywnego JOSKIN Q-BIGLINERtransportu na drodze i na polu, nie przewiduje się zatem użytkowania go z aplikatorem lub rampą rozlewającą.